
Třída Kuřátka
Třída má homogenní uspořádání, ve třídě je 24 dětí ve věku od 3 – 4 let – je multikulturní, je zde mnoho dětí s odlišným mateřským jazykem – v rámci podpůrných opatření je zde přidělený asistent pedagoga, který vypomáhá dětem s integrací, působí jako jazyková podpora dětí a pomáhá při jejich zapojení do činností třídy, vypomáhá také rodičům s OMJ s porozuměním a pochopením dění ve třídě (odlišná kultura, jazyk, původ, rodinná situace) – v rámci společných setkávání dochází k propojení těchto různorodých světů a zvyků – učitelky zapojují tyto prvky do třídních vzdělávacích programů – nedílnou součástí vzdělávání je vedení k samostatnosti v sebeobsluze, hygieně a stolování, děti si postupně zvykají na každodenní činnosti a režim, učí se komunikovat s ostatními dětmi a také s dospělým personálem mateřské školy – ve třídě se pracuje zejména skupinově a individuálně, podle potřeb dětí, děti si samy mohou určit, zda se do činností zapojí, či budou pouze pozorovat – nejdůležitější činností této věkové skupiny je hra.
Učitelky

Hana Bubelová

Šárka Greifová

Lucie Havlíková
ředitelka MŠ Madolinka

Marcela Vítovcová

V MŠ MADOLINKA POZNÁVÁME KULTURY NAŠICH SOUSEDŮ II. CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001969 je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt je zaměřen na podporu mateřských, základních a středních škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostředí, k porozumění a toleranci odlišných kultur.

Projekt OP VVV „Podpora vzájemného učení pedagogů MŠ“
reg. č.: CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0021278
Šablony III. pro MŠ Madolinka
Číslo projektu: CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0021278
©Rubiq 2018